Buse_yalcin sezaryen normal senin kendi tercihin nasıl istersen içine nasıl sinecek ise ama stres yapma korkma evet sancılar zor ve dayanılmaz ama hepsi bitecek ve çok kısa sürecek doğum sonrası hemen bebeğini kucağına alıp ayağa kalkacaksın bunu düşün strese sokma kendini yürüyüş yap çömel kalk sırtını sıvazla derin derin nefes al ver