Soniko Doktor diyet sonrası değerlerin yüksek insülin başlayalım dedi. Sabahları 4 olarak başladık. Çok üzüldüm.
Nilayy95 Soniko üzülme ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum öğünlerde 4, gece yatmadan önce 18 olarak. Bebeğin için en sağlıklısı bu 🙏🏻