kardelen54 Bence tekrar emzirin yeniden gelebilir. Benimde ilk aylar 3-4 damla sütüm vardı.Emzirme konusunda çok zorluklar yasadım,meme reddi vs çok yasadım ama pes etmedim,sonra gitgide arttı.Simdi 20 aylık olacak hala emziriyorum. Kesinlikle pes etmemek ve süt olacağına inanmak lazım. Benim sütüm Solgar brewers years b12 hapı sayesinde oldu. Tavsiye ederim