anneeolmkkk Kızlar ilk idrarla yaptım sabah testin adı duratest. Bu markayla doğru sonuç alan oldu mu? Hafif çizgi var gibi görüyor musunuz ilk 10 dkde çıktı
Ogretmen anneeolmkkk bugün benimki de böyle canım profilden baksana. Ben gördüm çizgiyi. Öğleden sonra doktora gidip kan vercem
anneeolmkkk Hanfak 3 canım kasımda kimyasal geçirmiştim gecikmemin 5. gününde çıkmıştı sanırım geç yumurtlama oluyor hadi hayırlısı ya
Ferik anneeolmkkk benimde geç yumurtlama 8 haftalığız şuan testim aynı böyle çıkmıştı bence bi kaç gün sonra tekrarlayın
anneeolmkkk Ferik hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah🥰 internetten test aldım 2 gün sonra yenileyeceğim inşallah yine silik çıkarsa kan vereceğim
gozde91 anneeolmkkk bende 2 ay önce böyle çizgiyle öğrenmiştim gerçi benim düşük oldu ama kan verin bence var gibi 🌸 Mutlu haberi alırsınız inşallah
anneeolmkkk Hanfak farklı bir markayla daha yapacağım yine silik olursa vereceğim canım belki yalancı pozitiftir falan üzülmeyeyim dedim☺️