Yasemin1408 Tup bebek transferi oldum 6 subatta ve 14 subatta sonucum 5U/l cikti 16 subatta da ayni sonuc cikti kanimda. 3. Gun embryom. Sizce yukselme olurmu? Tamamen umudumu kaybettim.
Yasemin1408 Yasemin1408 benim gibi bu durumu yaşayan oldumu aranizda beni aydinlatin yokda kafayi yiycek durumdayim
Parilti007 Canım genellikle yükselme beklenmez gibi çünkü 11.güne denk geliyor burda belirli bir yükselme olması lazımdı. Umudunu kaybedeceğin bir durum yok ben 5 yıl denedim kısmet bugüneymiş Allahtan ümit kesilmez bekle bakalım 1-2 gün daha
Yasemin1408 Parilti007 Hayirli olsun Allah anali babali buyutsun bende 5 yildir ugrasiyorum umidimin kirildigini hissediyorum artik
Parilti007 Yasemin1408 öyle düşünmeyin ben de öyleydim ama bugün burdayız darısı da en kısa zamanda size olsun inşallah