gzdeoz96 Kızlar selam 7+5 haftalıgiz bugün göğüs hassasiyetim yok 7 haftadır çok acıyordu bi Problem olduğu için değildir dimi yaşayan var mı aklıma hep değişil değişik şeyler geliyor Allah korusun ya 😓
Tazeanne2016 Benim de 7-8. Haftaya kadar çok yoğundu sonra geçti , şükür hersey yolunda içini ferah tut