keyfimin-kahyasi-misin heyymomm çok az biseyler var ama normal o haftalarda Düzenli inip cikmamiş bu yalancı yoz derler bizde o sancilardan
heyymomm keyfimin-kahyasi-misin zaten nst de kasılmam olmadı akşam saatlerinde çok fazla oluyor genelde, teşekkür ederim 🫠
heyymomm deletedmom43191 evet ölçülürken ağrım yoktu normalde çok fazla oluyor ama bu haline ağrın mı var senin diye sorunca acaba çıktı mı dedim. teşekkür ederim 🫠
heyymomm Suuu-- evet evet çok olduğunda anlıyorum zaten ama buna rağmen ağrın mo var diye sorunca merak ettim