Merhaba arkadaşım, ben de 27 haftadayım. Aynı dertler benim de kafamda dönüp duruyor. Bu haftaya kadar alışverişimizin büyük kısmını yaptık ama hala eksikler var. Minimal bir alışveriş yapmaya çalışsam da ilk çocuğumuz olduğu için eşim şok içinde “bu da mı lazım, hemen mi lazım” modunda🥲 Eksiklerimizi tek ben dert ediyorum o yönden… Hamileliğimin ilk ayları riskliydi diye temizlik için abla çağırmıştık ama hiç memnun değildik sonrasında onu iptal edince eşim sağolsun ev işlerinde yardımcı oluyor beraberce yapıyoruz. Ama artık inan kolumu kaldıramayacak kadar yorgun ve bitkin hissediyorum son 2 haftadır. Yeni bir abla bulmam gerek. Gelenler de ortalığı toparlıyor ama bir dolap, ev düzenine dair hiçbir detaya girmiyorlar. Buzluğa hazırlık yapmak istiyorum, misafirden ziyade kendimiz için. Ev yemeğine alışkınız çünkü dışarıdan yemek yemeyi pek sevmeyiz. Ama ona da halim yok🥹