Bende kadın doğum doktorum tüm tahlilleri istemiş ama tiroit tahlilini istememiş.Ben de diğer gebeliğimde olduğu için doktora tekrar söyledim tabii bunun üzerinden 2 hafta geçti.Tahlil sonucu 4.27 çıktı.Hemen dahiliye doktoruna gittim geç gelmişsin dedi(10.haftamdaydım).Canım sıkıldı acaba bebekte bir sıkıntı oluşturur mu? Doktor korkma eskiden insanlar bilmeden böyle doğuruyorlardı dedi ama içime bir şüphe düşmedi değil 😕