wherearetheavocados Selamm dün nişanım gelmiş sanırım doktoruma resmini attım nişan olabilir artık sancılarını bekleyeceğiz dedi Sizde durumlar nasıll
Rumeysaeliz wherearetheavocados bizde yarın 32+0 oluyoruz sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 💙🧿🤲🏻🥰
isimsizdir wherearetheavocados bizde 37+4 olduk nişan bir hafta önce geldi ama sancı birşey yok haftaya kotrole gidecem bakalım ne diyor doktor
Gizem1992 wherearetheavocados bende bugün 37+5 oldum ağrılarım oluyor cuma günü gittiğimde 3 cm açılmam vardı ilk oğlumda da sancı olmadan doğuma gitmiştim 6cm di açılmam o yüzden ikinci daha kolay olur diye korkuyorum bugün randevu aldım doktora gidicem 12.30 da bakalm ne diyecek
Alp2108ask wherearetheavocados 36-37 haftalarda açılma ve sancıyla doktora koşarken 38. Haftada hiç Doğurmayacak gibi sancı falan kalmadı 🙈😂 39. Haftaya ramak kala doktorum tüm tuşlara basmaya başla dedi 🙈😂
wherearetheavocados isimsizdir nişan geldikten sonra insan daha çok beklentiye giriyor en azından bende şuan öyle oldu 😂
wherearetheavocados Gizem1992 benim de ikinci gebelik ama bana açıklık muayenesi yapmadılar siz mi istediniz bakmasını bende bugün gideceğim
Boncuk15 Gizem1992 aynıyız dünden beri bebeğin harwtletleri taş gibi bi tarafa topluyor kendini ve aşağıya baskı yapıyor çarşamba sezeryan günüm öncesinde bişey olur mu diye korkuyorum
isimsizdir wherearetheavocados evt bekliyorum her an olacak diyorum ama sancida olmayınca boş veklemis oluyorum bu sefer
wherearetheavocados Alp2108ask ben 37 den beri başladım squat yapıyorum merdiven in çık yapıyorum ördek yürüyüşü felan zaten günlük hareket halimdeyim kızım yerinde durmuyor onu parka götür felan derken orada da hareket halindeyim ama gelen giden yok 🤣
Buse62 Alp2108ask benimde aynı 38.ci haftamda üst üste Nst e girdim dogurucagım sandım 39 haftayı yarıladım hiç tık yok ne sancı ne bişey alttan açıklığa da baktırmadım. Bakalım ne zaman gelmek isterlerse
Zeynep9120 wherearetheavocados nişanın gelmiş ama acıklık kontrolu ve nst icin cagırmadı mı bakması gerekirdi 🥲
wherearetheavocados Zeynep9120 bugün kontrolüm var dün geldi nişanım bugün bakar mı bilmiyorum düzenli nstye giriyorum her hafta
Tosunglsh Bende bugün 38 haftaya giriş yaptım sadece arada baskı hissedyrun rahime dgru bıcak saplaması gbi hün içinde arada oluyor ama daha nişan vs yok ilk gebeligim çokmu oluyor acaba bu nişan nasıl bişey
Tugceaker wherearetheavocados 38+1 canım ne nişanım geldi ne bişey dünden beri doğru dürüst hareket yok bildiğiniz taş gibi oluyor karnım çok kasılıyor beklemedeyim tüm tuşlara bende bastım
wherearetheavocados Tugceaker o sertleşmeler bende de var ama nstde bir şey çıkmıyor bugün gideceğim bakalım
Tugceaker wherearetheavocados aşağı çok baskı yapıyo çok akıntım var aslında perşembe günü kontrolüm var bakalım ne olcak
Tugceaker Enmomy nişan kanlı ve ya kansız yumuşak sümüksü kıvamda olan bir maddenin rahimden dışarı atıldığında bazen doğumun hemen başlar bazen 2 3 gün sonra başlar