Busra6694 Aile hekimliğinde cuma günü kan verdim hala çıkmamis e nabizdan bakıyorum aradım açan kişi cikmadiysa ya çalışılmamistir ya da makine bozuktur dedi neden çıkmadığına dair bilgim yok dedi sizce ne zaman çıkar
1sss Busra6694 Ben de cuma sabah verdim, belki 50 defa kontrol ettim e-nabızı hala bir şey yok. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Edanursoylu Busra6694 bazen e nabiza düşmüyor doktor orada gördükten sonra düşüyor ben hep bu şekilde yaşıyorum
Busra6694 Parilti007 anladım canım yani orda cuma günü 11 gibi vermsitim o zaman bugün 3 gibi mi çıkacak
Parilti007 Busra6694 bulunduğum ilde öyle oluyor canım cuma günü verilirse pazartesi öğleden sonra çıkıyor haftasonu çalışılmadığı için
monica50 cuma kan verince sisteme düşmüyor bende de iki kere öyle oldu aile hekimliğindeki doktorun sisteminde görünüyor çıktı olarak alabilirsin
Liimon monica50 bizim burda cuma kan verilmiyor. Ayrıca hiç bir yerde sağlık ocağında aynı gün çıkmıyor. Ertesi gün öğleden sonra çıkıyor
yagmur_17 Busra6694 canım bende gebelik icin kan verdigimde her sonucum cikmisti ama beta degerim e nabizda gorunmuyordu diger sonuclarin hepsi vardi saglik ocagini aradim ebeyle gorustim o sistemden bakip bana beta degerimi soylemisti sonrasinda 3 4 gibi beta degerimde sisteme dustu