ayinpariltisi Oyku3005 düzensiz sancı devam ediyor az önce 72ye kadar çıktı 2-3 kez 40 üstü çıktı bebeğin kalp atışı iyi 4.kez hap içtim doktorun kontrol etmesini bekliyoruz
HazelSeren ayinpariltisi canım doktoruna başvur hemen benımde 36 da öyle oldu o gün doğuma almışlardı
ayinpariltisi zge13 teşekkür ederim hala ilaçlara devam ediliyor ve yatıyorum doktorumuz gündüz gelip baktığında bilgilendirecek sancı kontrol altına alındı kanama da oldukça azaldı
zge13 ayinpariltisi geçmiş olsun canım benim gözlem altında olmak daha iyidir senin için korkusu zor Allah yardımcın olsun