Miraggio Merhaba anneler 1 yaş çekimi için fotoğrafçı arıyorum. Böyle sade ve güzel fotoğraflar çekebilecek temiz ve sıcak bir ortam olması lazım. Fotoğraf çektirip memnun kalan varsa nerde çektirdiniz yazar mısınız
Cosimaniehaus Miraggio yeğenimin çekimini yaptırmıştı abimler ama nizipteydi.Kadın fotoğrafçı evinde dekorlar yapmış ve memnun kaldıklarını söylemişlerdi. Harry potter kostümü falan vardı.Instagramda Nizip bebek fotoğrafçısı diye aratırsanız çıkacaktır.
Bebekmert Miraggio bir kare mutluluk baby stüdyo kesinlikle harika çekimler yapıyor Tuğçe hanım ve aşırı sıcak ortamı kıyafetleri var sabırlı ve en iyisi için uğraşan biri
Miraggio Parilti007 ya ben çektirmediğime çok pişman oldum mutlaka çektirin. Hatta ben yenidoğan da Yaptırmadım hastanenin fotoğrafçısı gelip çekti sadece onu da yaptırmadığıma pişman oldum ama bebeğim sarılık olmuştu zaten belki de yaptıramayacaktım nasip. Siz yaptırın ama mutlaka ya. Aşırı hızlı büyüyorlar çünkü
Miraggio Çok teşekkür ederim bakıyorum hemen buna. Nizip uzak değil güzelse eğer oraya da gidebiliriz bize de gezme olur.
Parilti007 Miraggio inşallah bir aksilik olmazsa düşünüyorum bir de ikiz olacaklar aklımda güzel şeyler var uygulayabilirsem ameliyatlı halimle🫣 gerçekten çok çabuk büyüyorlar bebişler doğru söylüyorsunuz🥹