Kızlar 34 haftalık gebeyim dünden beri uyuyamadım çok kustum sabahata ishal olmuşum özür diliyorum sizlerden karnıms aşırı ağrı giriyor 2dk da bir geliyor ağrı hayla kusmam var ve ishal sancısı mı yoksa doğum sancısı mı bilmiyorum ilk defa ishal oldum bsşıma geldi birde ikinci sezeryanım kızım olucak kızda acele gelir diyorlar off dayanılmsz bir acı kimsem yok eşim çalışıyor oğlumu kime bırakıcam ambulans çağırsam oğlumu zaten kabul etmezler aşırı kötüyüm