İstanbul’da 32. Haftada çalışabilir raporunu devlet hastanesinden alan var mı acaba?
Nannaann arkadaşım almıştı kadın doğuma gitti aldı
Suzunn bana devlet hastaneleri vermiyor falan dediler de strese girdim bende
Nannaann Arkadaşım 1 hafta daha aldı sonra uzatmadı çok iyi hissetmediği için
Nannaann verirler canım neden vermesinler
Çalışabilir de sıkıntı çıkarmıyolar çalışamaz da zor veriyolar
2cocuklubiranne yaaa öyle mi tamam teşekkür ederim
Suzunn tamamdır teşekkürler