Dnzcngz Kardelenibo Ben 30+5 haftalık hamileyim nerdeyse hazırlıklarım bitti. Çünkü 36. Haftadan sonra ağırlaşıyormuşuz. Zaten alışveriş zor oluyormuş. Birde indirimlerde yavaş yavaş aldık herşeyi. Bence sizde başlayın. Eliniz ayağınıza dolaşmasın sonra.
Medihhaaaa Kardelenibo bende 27 haftalık hamileyim odasını boyayıp bende başlıycam artık şimdi bile çok fazla gezemiyprum çok yoruluyorum. Allah sağlık versin bebişlerimize.
Hanife_ Kardelenibo 29 haftalığım herseyimiz hazır 20 haftalıkken bitmişti alışverişimiz 26. haftada da yıkayıp ütüledim o zamanlar rahattım şimdi hem çalışıp hem yemek temizliğimi anca yapabiliyorum