Merhaba kızlar. Benim başından beri bebeğim adet takvimine göre 1 hafta geride çıkıyor. Beslenmeme çok dikkat ediyorum. 22. Haftada detaylı ultrasona girdim yine 1 haftalık geride söyledi ama bebeğin gelişimi haftasıyla uyumlu dedi doktor. Bu durumda geç döllenme olabilir diye düşünüyorum ama doktorlar da hiç söylemedi böyle bir şey şeker yüklemesinden sonra takip ederiz dediler. Böyle bir durumda doğum tarihi ultrason ölçümüne göre mi verilir.