Sevim1902 2 kürtajdan sonra hamile kaldım şuan 20 haftalık gebeyim rahimde yapışıklık olduğu hamileyken anlaşıldı şuan erken doğum riski teşkil ediyor bebeğin olesentasida bu yapisikliga yapışmış plesenta akreata olarak değerlendiriyorlar bana baya sorun yarattı açıkçası umarım kızıma sağlıkla kavusurum