hyhyk kızlar ben gecen hafta şehir hastanesinde ikili test yaptırdım bugün e nabızda sonuç çıkmış görünüyo ama raporunu falan nasıl alcam devlet hastanesi işleyişini bilen var mı?
hyhyk User658383839 perinatolojiye mi yoksa kadın doğuma mı onu bilmiyorum zaten bide randevulu mu randevusuz mu
User658383839 hyhyk bunun için ben kadın doğum doktoruma almıştım bir de Randevu alıp gitmiştim öyle daha iyi oluyor ama kimisi randevu almadan hastanede sonuç sırası alıyor.