ayinpariltisi Kızlar hastanede kapı süsleyeceğim organizasyon tutmadan. Kapı süsünü yaptırdım tülü de kendim alacağım. Başka alınması gereken bir şey var mı acaba? Bir de kapı süsünü nasıl kapıya tutturdunuz takmak için yer var mı bilmiyorum henüz soracağım. Tüle mi yapıştırdınız/yapıştıracaksınız?
Girlmama ayinpariltisi ben hastaneye götürmicem direkt bebişimin odasına asıcam hastanede hem kapı süsü var hem de kutular var baby yazıyor üstünde sizin de hastanenizde varsa kapı süsü onun tülüne alabilirsiniz bizim hastanede kendileri getirenler öyle yapıyor
Beril16 ayinpariltisi Tülü kapının altından geçirip kapının arkasına kurdele yapıyorlar. Genellikle hastanelerde kapı süsü asmak için çivi oluyor. İsterseniz youtube a yazın. Bununla ilgili geçenlerde bir video izlemiştim ama kaydetmedim sanırım. Bulursam linkini sizinle paylaşırım. 🫶🏻 Bebek odasını kendiniz süsleyebilirsiniz diye çok uygun şeyler alıp çok başarılı süslemeler yapıyorlardı.
1rabia1 Bence nolur nolmaz yanınıza çift taraflı bant alın bence, bide vakumlu askılar oluyor ya hani şeffaf onlardan yanınızda götürebilirsiniz, henüz doğum yapmadım ama aklıma böyle gelmişti benimde 😅
Seyma_yldzz Benim gözlemlediğim kadarıyla kapılarda kapı süsünü asmak için kapının dış tarafında asma aparatı oluyor. Benim doğum yapacağım hastanede o şekildeydi. Benim de aklıma gelmişti açıkçası. Eğer gidip görme sorma şansınız varsa doğum yapacağınız hastane belliyse bilgi alabilirsiniz. ☺️