Nazliip Kızlar birinci gebeliğin inde kalp durması sonucu bebeğini kaybedip ikinci gebeliğin sorunsuz geçen anneler bana biraz moral verebilir misiniz
Guzelanne56 Nazliip arkadaşımın 8-9 hafta arası bebegının kalbî durdu, sebebını bılmıyordu ilk olduğu ıcın bısey de yapılmadı. 3 ay korundu korunmayı bıraktığı ay hamıle olduğunu öğrendi sorunsuz gayet güzel gebelık gecırdı bebegı suan 10 aylık
Sedaalp Nazliip canım sana böyle örnek vereyim bu konuyla doktorum bana öyle örnek vermişti çünkü düşün ki baban 20 yaşında vefat etti sende diyorsun ki bende 20 yaşında vefat edicem onun gibi birşey sence böyle birşey mantıklı mı
Parinas Nazliip kan pıhtılaşma sorunu olmadıkça tekrarlamıyor korkmayın. Bende 10+5te kürtaj oldum kalp durması sonucu. Adet görmeden tekrar hamile kaldım doğdu şimdi kocaman oldu. Tekrar hamile kaldım üzerine o da gayet iyi ilerliyor çok şükür
beyzaakartal Nazliip bende kasımda kürtaj oldum aynı şekilde şu an tekrar hamileyim fakat her gece rüyamda bebeğime bir şey olacak korkusuyla kabus görüyorum her gece korkuyla uyanıyorum uykumdan
Nazliip Sedaalp bize de aynısını söyledi 3 ay korunun dedi de işte korkuyorum aynı şey başıma gelirse diye
Sedaalp Nazliip ya ben neler yaşadım sana böyle diyorum da seni en iyi ben anlarım ama düşünce şeklimizi değiştirmezsek olayları üstümüze çekiyoruz lütfen sizde düşünmemeye çalışın bebeği içerde stres ve paniğe sokmayın
Nazliip beyzaakartal kolay kolay aşılmaz o korku ya bende tekrar hamile olursam o stres beni yer bitirir
beyzaakartal Nazliip Rabbim bebeklerimizi sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah elimizde olmadan stres yapıyoruz maalesef iyi değil ama kendime engel olamıyorum