Kızlar şubat bat 3 üydü. Düzenli olarak yumurtlama zamanıda dahil değerlendirdik. Son 4 gündür ara ara bel, sağ kasık,birde su gibi akıntım var. Bazı anlarda midem birşey almıyor. Bunlar döllenme belirtisi olabilir mi. Bu durumu yaşayan varmı aranızda?