Fadiiiik aynı şey midir emin değilim ama benim bir kere doktor randevusunda denk geldi aynı sert şişlik, doktor tuvaletin gelmiş sıkışmışsın rahmin kasılmış çok beklemeden sık sık git tuvalete dedi, sonra dikkat ettim gerçekten tuvalete gitmem gerektiği zaman oluyor, artık daha sık gidiyorum. bir de sol tarafına yat dedi doktor, ama arada sağa da dönüyorum. Sırt üstü ve yüzüstü pek yatmamak gerek sanırım.