Yolcu_26
Uyuyordur belki hemen kötü düşünme 30-31 haftalığa kadar genelde bir şey olmaz, tek seferlik olduysa içini rahat tutmaya çalış, veya tatlı bir şey ye belki hissedersin için de rahatlar ben çok karın üstü yattım 31 haftadan sonra rahat edemediğim için bıraktım