Yoyko kabin boy bebek arabasınu tercih ettik. Çok hafif tek elle aşıp kapama , az yer kalıyor. Kapattığınınızda küçük bir valiz boy haline geliyor. Ağır bir bebek arabası tercih etmek istemedik. Tek başıma bebeğimi bir yerlere götürdüğümde arabadan indir çıkar aç taşı kaldır bunlar süreç içerisinde göz önünde bulundurulmayınca çok zor işkence haline geliyordur. Kabin boy hem uzun süre kullanım açısından daha iyi diye düşünüyorum. Sağlıcakla içlerinde büyümelerini dolaşmalarını rabbim nasip etsin inşallah ☺️