Aysegllshn Selam kızlar 8+2 deyim doktorum kese şeklin bozuk ve büyük bi kanama alanin var dedi yaklaşık 3 haftadır yatıyorum aranızda böyle bisey yaşayan var mi
hatice_aygun2 Aysegllshn benimde büyük bi kanama alanım vardı fitil verdi 5 aylık olasıya kadar sürdü ve herşey yasaktı şükür bitti geçti fitilin çok faydası olduğunu düşünüyorum tabi bide yiyecek ekmeği varmış şükürler olsun şuan 7 buçuk aylığım o yatma işini yapamama çok zor bişey Allah’ım bian önce normale döndürür rahat edersin ❤️
MervEslinArden Aysegllshn Kesem bozuktu kese dışında kanama vardı alttan iki kere falan lekelenmelerim oldu progestan kullandım kesem düzeldi 27+4 oldum inşallah seninde düzelir sağlıkla
Aysegllshn hatice_aygun2 çok teşekkür ederim bugün gittim kanama alanı devam 2 hafta sonra çağırdı bakalim
Aysegllshn Mystil25 evet regl kanamasi gibioluyo hatta bi gün hastanede yatmıştım kanamam çok oluyor diye ama 3 4 gündür kahverengi leke seklinde oluyor ama bazen azalıyor bazen çoğalıyor
Mystil25 Aysegllshn nasibi varsa ne olursa olsun geliyor merak etmeyin dua edin bir de istirahat bol bol ben onu yapmadım bişey olmaz dedim ama oluyormuş inşallah tutunur bebeğiniz
Aysegllshn Mystil25 çok teşekkür ederim yatıyorum tuvalet ve yemek için kalkıyorum genellikle yatin kontrolüm var bakalim hayırlısı
asemvekardesi Kanama alanindan korkmayin benim de ilk gebeliğim de vardı 12. Haftaya kadar devam etti üstelik çalışıyordum çok da yatamadim sonra kayboldu. Dr bebek sağlıklı ise kanama alanını atar korkma demişti
Aysegllshn Ruruu merhabalar düzeldi suan 23+3 deyim ama ondan bağımsız suyum geldi hastanedeyim yaklaşık 1 haftadir
Ruruu Aysegllshn cok gecmis olsun saglikla cikarsiniz insallah 🌸 birde kese seklinde bozukluk var demissiniz ya sekli nasildi acaba? Bana doktorlar birsey demedi ama ben de kese seklimi kalp ve fasulyeye benzetiyorum kendi kendime bunu sıkıntı ettim cok 😢