Eşim görev gereği yurt dışında 33+5 haftalık hamileyim kendi evimiz var ama ben annemlerde kalmak ıstediğim için beni buraya bıraktı 🤍 Allah razı olsun eşimin anlayışından da ailemden de şimdi 10 gün sonra gelecek ve çok mutluyum ama bi yanım buruk sürekli ağlıyorum odamda gizlice aileme çok düşkünüm bekarken gibi hayatıma burda devam edıyor gibi hissettim hep bebek gibi severler bakarlar bana Allah razı olsun eşim de öyle annem bizimle evimize gelicek ama ben çok üzülüyorum kafama çok takıyorum biliyorum evim eşimin yanı ama ailemden tekrar ayrılacağım için çok kötü oluyorum😢 elimden gelen bir şey de yok sanki hiç evlenıp gitmemişim gibi oldum eşimi çok seviyorum çok da özledim gelmesi için gün sayıyorum ama işte normalde duygusal biriyim hamilelik de daha çok arttı bunları düşünmem normal mi nasıl bastırabilirm bu duyguyu 😢