Deletedmom004 seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri bende yasadim iki kaybim oldu . Benimde ilk kurtajimda ağrım ve kanamam yoktu ikincide 1 ay sürdü neredeyse ağrılarımın geçmesi , ağrım oldukça acimi hatırlattığı icin dahada sinirleniyodum . İkinci kürtajda agri oluyo canim heralde , Rabbim sabrını versin🙏🏻. Yerinide tez zamanda doldursun . Ben tedavi gördüm sende tedavi görüp tez zamanda yerini doldurursun inşallah 🙏🏻💙