Merhaba Hanımlar 37 + 5 oldum. Adet sancısı gibi Sancılarım oluyor doğum sancısı olduğunu nasıl ayırt edebilirim? Sizce takriben bundan kaç gün sonra doğururum? Normalde bu kasılmalardan birkaç gün sonra mı doğuruluyor yoksa bir iki haftada sürebiliyor mu?