Esra_Elisa8 enfeksiyon antibiyotikten daha çok zararlı olabilir. Kuzenim kadın doğum doktoru ve yengem hamileyken diş sorunu yaşadı, antibiyotik kullanmak istemedi. Kuzenime danıştı ve enfeksiyon varsa kullanması gerektiğini söylemişti. Doktorunuz kullanmanızı belirttiyse riske atmayın bence. Ekstradan bol bol sarımsak tüketebilirsiniz enfeksiyonu geçiriyor ne kadar sürede geçirir bilemiyorum. Geçmiş olsun 🙏🏻