Kızlar 3 gün önce hastaneye gittim kontrol için ve 14+4. Haftamdaydım .cinsiyetimizi öğrendik ve doktor bebeğin 100 gram olduğunu söyledi .tuhafıma gitmedi çünkü o haftalarda kaç gram olunur bilmiyordum .daha sonra eve gelip biraz araştırma yaptığımda en fazla bu haftalarda 50 gram civarı olduğunu öğrendim .sizin o haftalarda kaç gramdı bir bilginiz var mı .