İyi geceler kızlar son bi kaç gündür bebeğim çok hareketli ve hareketleri canımı yakıyor genel olarak bir de ara ara belime ağrı vuruyor bazı hareketlerimde direkt ağrı saplanıyor şu an 26+2 haftalığım normal mi acaba bi sorun yoktur değil mi bu haftalarda olup aynı şeyleri yaşayan var mı aranızda