Ballisutt27 Kızlar saç derimden ayak uçlarıma kdar her yerim kaşınıyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Sebebi nedir acaba 3 ay aradan sonra çiğ köfte yedim o mu dokundu yoksa gebeliğin bir aşaması mı çok tedirginim
Mervealya1992 Ballisutt27 benmde sureklı ıyle bacaklarım hep yara bere ıcınde karacıgerde skntk yk normelde gebelık koleztasında oluyor us ya onlar guzel ama neden oldu anlmadm doguma 7gunum kaldı yapck bıst yok dıyıp bısey yapmıyorum strsstenmı onuda anlamDım benmde 35 haftada beri var
bilgegk Ballisutt27 Merhaba karaciğer enzimleriniz yükselmiş olabilir alt ast değerlerinize ve safra asitinize baktırmanız gerek aynı şekilde kaşıntılarım olmuştu karaciğer enzimlerim yükseldi bir süre hap kullandım kontrol altında oldum alt ast değerlerime bakıldı sürekli 37+4 günlükken doğumumu başlatmıştı doktorum sizi korkutmak istemem ama riskli bişey mutlaka doktorunuza bildirmeniz gerekli geçmiş olsun
Zynp5338 Ballisutt27 safradan kaynaklı bir kaşıntı olabilir. Tabi bu kaşıntı ne zamandır var sizde hala devam ediyor mu. Bunu doktorunuza mutlaka sorun. Vücudun normalden fazla safra salgılanmasından dolayı bir zehirlenme tehlikesi çıkabiliyor ortaya. Korkmayın da öyle bı anda hemen olmuyor bir süreçle beraber birikiyor oyüzden siz doktorunuza kontrole gidin derim
Gamzeli_03 Ballisutt27 geçmiş olsun cnm Rabb’im şifa versin inşallah gebelik alerjisi diye geçiyor çaresi yok maalesef son haftalarda oluyor şükür ki ben çareyi soğuk suya tutar üzerine şu at kestanesi masaj kremi var ondan sürdüm mentollü ya rahatlattı biraz doğum sonrası geçiyor 🤲🏻
Ballisutt27 Mervealya1992 benimde geçen hafta başladı bugün iyice arttı ne oldu anlam veremedim 😐 Gebelik kolestazi nedir acaba
Bino1 Mutlaka doktorunuzla iletişime geçin karaciğer enzimleri vs bakacaktır gebelik kolestazı varmı diye ihmal etmeyin geçen hafta bende olmuştu ultrosan bebeğe baktı testleri yaptı, temiz çıkınca krem yazıd riske atmayın geçmil olsın
Ballisutt27 Bino1 bunlar az su içmekten falan mı oluyor acaba Gebelik kolestazi nedir tam olarak Yarın sabah doktorumu arayacağım hemen duruma göre kontrole gideyim 😐
Mervealya1992 Ballisutt27 karaciğerden gelen safra asiti buda alt ast dedıgımız karacıger enzımlerını yukseltir gebelıkte tehlıkeli durumdur doltora soledıgınde zaten alt ast devamlı bakılan bir değerler sorum yok ise gebelıkte kullanılan krem yazıyor bmm ilk bebemdede oldu parmak aralarım mantar gibi olmuştu karacıgerlerım duzgun vknca krem yazdı sanada yazabılır
Bino1 Ballisutt27 az su içmekle alakası yok gebeliğin verdiği tepkilerden biri arkadaşın dediği gibi safra asidi vs doğum olun a otomatikman değerler normale dönüyor mutlaka görüşün doktorlar geçmiş olsun
Ballisutt27 Mervealya1992 ay inşallah öyle bir durum yoktur canım psikolojik ya da en kötü alerjik bir durum olsun🥺 ilk başta karın bölgem kaşınıyordu arada vücudum. Bugün ise komple saç derime kadar kaşınıyor güzelce keselendim duş aldım ama hala kaşınıyor kaşımamak için kendimi zor tutuyorum
Mervealya1992 Ballisutt27 evet bmmde oyle bu bebegımdede oyle suan ama karaciğer değerim dizgün bmm zaten dogumum haftaya pzrt strestende oldu ınsallah dende baktır sonra rahatlar için krem yazar
Ballisutt27 bilgegk böyle olunca normal mi sezeryan mı oldunuz? Şöyle karaciğer değerlerim ben hamile kalmadan önceki 1 sene içinde 1-2 kere yükselmişti. Yani o olabilir endişelerim iyice arttı gözüme uyku girmez artık🥺 Yarın gidip baktıracağım
bilgegk Ballisutt27 Suni sancı alıp normal olarak başlamıştı doğumum ama açılmam ilerlemedi benim bebeğim strese girdi 12 saat sancı 3cm açılmayla kaldım bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil sezaryene alındım
Ballisutt27 bilgegk anladım canım sağlıklı şekilde gelsinler de nasıl olduğunun çok önemi yok 🌸🙏🏻 yarın sabah arayacağım doktorumu duruma göre gideceğim hastaneye de hemen
Ballisutt27 Zynp5338 geçen hafta başladı sadece karın bölgem kaşınıyordu. Bende dedim herhalde büyüdüğü için çatlama olacak onun belirtisi ama sonra tüm vücuda yayılınca farklı şeyler düşünmeye başladım
Ballisutt27 Gamzeli_03 çok teşekkür ederim inşallah gecici bir şeydir canım bende endişelendim gidip soracağım 🙏🏻🌸
Aliaras2022 Ballisutt27 benim de olmuştu kolestazdan şüphelendiler çok şükür öyle bişey çıkmadı kullandığım ilaçların hepsini kesti hemen geçti