Sonunda bana da yazmak nasip oldu. Sabah 7.30.da yatışım var hayırlısıyla. İlk doğumum zorunlu sezaryen olunca bu planlı oldu. Ama şuan uyuyamıyorum. İlki çok rahat geçmişti bu zor mu olur acaba diye düşünüyorum. Kızımı çok düşünüyorum en çok onda aklım. Korku heyecan stres hepsi bir arada. Dualarınıza talibim 🥲🥲