Zeynel12 Kan verdim test yaptım hamileyim çok şükrü değerim de 6haftalik gösteriyor hastaneye daha gitmedim ne zaman gitsem kalp atışını duyarım siz ne zaman duydunuz
Nilayy95 Zeynel12 idrara sıkışık gitmeye çalışın. Döllenme tarihi değiştirebilir kalp atışı için. Ben 6+2 de duydum. Karından azdı ama vajinal yoldan direk duymuştuk.
Denizj Zeynel12 doktor mu 6 hafta dedi yoksa sen betaya göre 6 hafta diyosun canım? İlk doktora gittiğimde 5 küsürdüm ama 4 gün geç döllenme olmuş diye ne bebeği görebilmiştik ne kalp atışını. 6+3 te karından duyduk. Doktorun cihazına göre değişiyor sanırım
Loveis Zeynel12 betaya göre değil canım yanlış bilgi edinmissin. Son adet tarihine göre haftan belli olur. Ona göre de 5.haftanda gidebilirsin.