Emoji Kızlar 35+1 olduk bugün asırı kasılmam var ama 3 bebeğim nasıl olduğunu unuttum🤣 sancınjn falan, bebek karnımda döndükce kasıklarım ve vajina da aşırı agrı ve batma oluyo normalmi yoksa korkmalımıyım?
Melissilemo Emoji aynı durum bende de var canım dün nst ye girdim sancı görünmüyor ama sancım var 😂 bebek artık aşağıda olduğu için baskı yapıyor ama sancı gibi görmüyorlar onu
Rmysacv Melissilemo baskı dediğin nasıl canım yürürken bacak aranın hafif ağrı gibi bişey mi kafası aşağıya indiği için mi olur