Gizempala14 Arkadaşlar gebelikte ,özellikle karma ciltli olanlar, güneş kremi olarak ne kullandınız ?
gokcekocyigiit Gizempala14 Normalde de bunu kullanıyorum, hamilelikte de doktorum onayladığı için kullanıyorum☺️
Burcutku Ben devamlı Sinoz un güneş kremini kullanıyorum diğer markalar hep sivilce yaptı sinoz gebelikte uygun mu acaba bılgınız var mı
Cosimaniehaus Gizempala14 solante kullandım ama dağıtmak biraz zor. Yoğun ve beyazlık bırakıyor. Ben yüzümü yıkadıktan sonra nemli bırakıp öyle sürüyordum yüzüme. Burun kenarlarına falan birikiyor maalesef çok az sürmek gerekiyor.
Eliffbaby Karma cilt için nasıl olur bilmiyorum ama benim cildim kuru iyi geldi . Tüm cilt tipleri için aynı zamanda . Mcrepito eczane markası mineral filtreli içeriği temiz 🌸