-sum- Ölçümleri doğru yapıyor mu ? Birkaç gündür ölçüyorum ve bana tutarsız geliyor arka arkaya ölçüm yaptığım da oluyor çok fark çıkıyor.. kullananlar yorum yaparsanız sevinirim.
seyma0661 -sum- ne kadar fark çıkıyor? Bende optima kullanıyorum zaten arka arkaya ölçüm yapılmasını önermiyorlar. Bazen parmak farkı kan yoğunluğu bile sonucu etkiliyor. Siz ilk çıkanı dikkate aldın
Dilekulgtt -sum- ben güvenmiyorum o aleti bende kullandım. Çok düşük çıkarıyordu karbonhidrat tüketsemde. sonra contour plus aldım diğer parmağımla arasında 4 5 fark oynuyor mesela. İki alet arasında cok farklı cıkıyordu
-sum- seyma0661 ama çok fark oluyo ilk çıkan 160 mesela 2. Si 135 çıktı birisi sınırın üzerinde diğeri altında bunun gibi şeyler oluyor. Siz denediniz mi ?
Basakparlar -sum- makine 2 senede yenilenmesi gerekiyor striplerin tarihi geçmemesi gerekiyor aksi taktirde sonuçlar yanlış çıkar
Basakparlar -sum- evet eczaneye sorun aynı şeyi diyecek zaten bende yeni değiştirdim 2 sene dolduğu için kartlarında yeni olması gerekiyor
-sum- Basakparlar ya eczacimiza gittim geçen götürdüm zaten aleti dedim de eski dedemin diye yeni pil taktı kartlar ve iğneler verdi kutuda hepsini yeni aldım yani baya da para verdim demedi ama alet eskiyse bozulmuştur vs diye baktı kontrol etti ayarını yapti
Basakparlar -sum- başka bir yere sormanı tavsiye ederim veya diyabet olan tanıdık birileri varsa bilgi al istersen bir de ben vivachek eco kullanıyorum
-sum- Basakparlar eczaneye gittim canım bu marka en çok sattığımız dedi yine istesen aynı marka veririm ama bunun kullanım süresi 5 sene dedi benimkine baktı 5 yılı geçmiş yenisini aldım bende optima bakalım birkaç gün ölçcem bende bununla