Merhaba güzel Anneler ben araniza yeni katildim tüp bebek tedavisi görüp hamile kaldım şuan 31+4haftalik hamileyim yaklaşık 3-4gundur akıntım var ve de karnıma ara ara ağrı giriyor bir de afedersiniz vajinamda baski hissediyorum oturup kalkarken korkmam gerekiyor mu sizce 🥺🥺