Mommy17 biri bir ismi “koyacağım” dediğinde dalga geçmenin okul hayatında ve işyeri kültüründeki adı “mobbing” . Kendi yetersizliklerini göz önüne çıkarmamak için mevzu yaratıp, “daha güçlüyüm” deme egosu sadece. Kimse kimsenin sevdiği ismi koymak zorunda değil ama kötü yorum yapma hakkı da olmamalı.
Ayrıca çok güzel bir isim yani Ece, kime ne..