simis merak etmeyin hasta olmazsa sürekli burnunu aspiratör ile çekmenizi gerektirecek bir durum yok. Eğer bir hastalık durumu olursa çekmeniz gerekiyor, ki anlarsınız sesi değişir ateşi çıkar vs.
Göbek bağı düşmeden ben de banyo yaptırmadım. Islak pamukla siliyordum üşütmeden.
Her zaman en mükemmeli olmak için zorlamayın kendinizi, herkesin anneliği kendisine. Bebeğiniz her türlü gözünü sizinle açacak, ona yetememezlik korkusuyla hepimiz lohusalık döneminde karşılaşıyoruz bu gayet normal. Zor günler oluyor, sadece bebeğe karşı değil evinize hatta kendinize karşı da geliyor bu duygu ara sıra. Merak etmeyin hepimiz yaşıyoruz ve yaşayacağız bu süreci. Geçiyor ama, kendi yolunuzu çiziyorsunuz. Etraftaki mükemmel instamom lardan olmamamız bizi yetersiz yapmıyor. Bir süre sonra 2. Yi isteyecek kadar aşıyoruz bu duyguyu inanın 😊