Ipekk1 Erkek bebek anneleri cinsiyeti öğrenmeden önce belirtiniz var mıydı bazı hurafe belirtiler var acaba doğru mu 😀
CihanEge Ipekk1 hepsiiii yalan 🤣 ilk oğlumda tüm hurafeleri yaşadım, ikinciside tamamen ters köşe oldum. Kesinlikle belirtilerle hurafelerle hiiiç biiirrrrrr ilgisi yooook 😂 hatta doktor erkek diyince inanmadım, 2-3 defa gittikten sonra erkek olduğuna emin oldum 🤣
Ebru_ebru Ipekk1 Hepsi yanlış bana göre hiçbir belirtim erkek değildi 16.haftamda cinsiyeti öğrendim onda bile dediler kız bebiş diye ama erkek bebeğim olacak 😊
Bebisiminannesii sednc0 ilk oglumda bol bol eksi yedim, ikinci oglumdada nutella kavanozları kaşıklıyorum😀 ilk oglumda koku hassasiyeti fln vardi, bunda ise çatı ağrısı, yalanci sancı. İki gebelikte farkli oldu. Sen hurafelere inanma.
Asli54 Ipekk1 3. Hamileyim ilk ikisi hep aynı belirlilerdi aşırı tatlı sırt belde agrı cok olurdu ve cin takvimi yüzük tuz gibi şeyleri cok denediler hiç biri tutmadı 3. De ise canım hep ekşi cekti kalcalarım cok agrıyordu 22. Haftaya kadar asla kendini göstermedi herkes kız dedi 😂😂😂 ama erkek bebeğim olucak ve o tüm hurafelerde hep kız cıktı tutmadı ama bnde
Smiles Ipekk1 tamamen uydurma bence kızımda eksi oğlumda tatlı aşerdim ama arkadaşımda tam tersi oldu. Karın şeklim ikisindede aynıydı kızımda dediler ki kesin bu erkek yalan söylüyor sanki niye yalan söyleyeceksem 😂 oğlumda da karnın kız karnı dediler 😂😂
nurdaneg0716 Ipekk1 ikinci gebeliğimdeyim ilk gebelik erkekti tatlı yerdim ikincisi de ekşi turşu çok yedim herhalde dedim bu kız olur sonuç yine erkek hepsi hurafe inanmayın🤣
Bir-anne21 Ipekk1 benim de erkek bebek şuan 26+5 iz ilk üç ay hiç bulantım olmadı şuan son üç ay dayız geceleri mide yanmalarım başladı tabi bir de karnım sivri ve 3. Ayda belirginleşmeye başladı normalde ilk hamilelikte hemen karın çıkmaz dediler ama bende çıktı yani aslında herkesin hamileliği farklı oluyo yakın arkadaşımda da bulantı olmadı ama onunki kız sadece onun karnı benimki kadar erken çıkmadı ve onun karnı sivri değil he bide arkadaşımda uyku var bende uyku yok duygusallık yok yani dediğim gibi her hamilelik farklıdır