Hasret72 hiç dert etme böyle şeyleri. İlk önce önemli olan sağlığınız, ikinizde iyi olun süt zaten geliyor. Sütün gelmesi en çok bebişin emmesine bağlı, ne kadar emerse o kadar gelir. Süt yapacak bir sürü içecekler çaylar falan var ama ben en çok suyun faydasını gördüm. Bu doğumumda direkt su içmeye başlıcam 🙈 ayrıca şimdiden kafana takma, süt gecikse bile mama var. Dediğim gibi önemli olan sağlığınız.