Rose1995- Kızlar Doğum sancısı nasl başlıyor. Benm belimde karnıma dolana regl agrisi gibi bir agri var .yaklaşık 35 sn sürüyor. Yalancı sancı mi gercek mi. İlk dogumda hiç sancım olmamsti o yüzden tam olarak blmiyrm
Parinas Rose1995- düzenliyse doğum sancısı olabilir. Yalancı sancı düzenli olmaz ve dinlenince istirahat edince geçer. Gerçek sancı ne yapsanız geçmez
Parinas Rose1995- sağlıkla kucağınıza alın. Sancı geldikçe çömelin. Suyunuz gelirse beklemeyin hastaneye gidin enfeksiyon riski olur
Parinas Rose1995- sezaryen durumu varsa doktorunuzu arayın erken doğuma alma durumu olabilir. Zorunlu sezaryen ise yani
Boncuk15 Rose1995- benimde 19 na ama bugün sabahtan beri hareket edemiyorum sağ tarafta toplandı ve yürüyemyiprum taş gibi yapıyor kendini kasılma olabilir mi