AysegulDnt ilk doğumumu o doktor yaptı ben doktordan çok memnunum sıfır agrı ile sezaryan dan kalktım şimdi tekrar hamileyim önümüzde ki ay dogumum var ama hem muane ücretleri hemde doğum ücreti çok çok çok yüksek olunca eşim olacak şahıs varlık yaptırmıyor ben kendşmş boşlukta hissediyorum elimde olsa o doktorda olmadığı sürece içimde bırakmak istiyorum Bülent Kars dışında hiç bir doktora güvenmiyorum ama Bülent karsa güvenim sonsuzdu