tomrisinaannesi Sezaryen sonrası ne zaman regl gördünüz hiç regl olmak istemiyorum pcos olduğum için çok ağrılı adet görüyorum sürekli hastaneye gidiyorum maalesef 9 ay adet görmediğim için mutluydum tekrar adet görmekten korkuyorum resmen 29 Ocak da doğum yaptım
Feyzoss tomrisinaannesi 2 ay sonra oldum. Normalde hamilelikten önce iğneler serumlarla geçirirdim. Artık ağrı cok hafif
tomrisinaannesi Feyzoss inşallah bende öyle olurum hem bebekle tek ilgilenip hem regl sancılarını düşünmek istemiyorum 🥹