asli_hmz dilaradoyan evet ihtiyacı olan varsa gönderebilirim ben serklajlı gebeydim çok şükür doğum yaptım benim gibi birine göndermek istiyorum,ama uygulama gereği yasaksa belli en düşük miktar yazabiliriz