Arkadaşlar bugün Elele mido 2 modelini aldım ancak eve gelince oturma yeri bana sanki çok rahat değilmiş gibi geldi çocuk bunun içinde nasıl rahat edecek diye düşündüm arkası delikli olduğu içinde acaba soğuk havalarda daha çok rüzgar alırmı diyede düşündüm joie litetrax ile arasında çok kaldım o bana biraz daha korunaklı gibi geldi bilemdim aklım çok karıştı kullananlar yorum yapabilirler mi