Merhaba kızlar , benim bat bugündü ( regl olmadım ) ben 14 ünde test yaptım artımed markasıydı (eşim bilememiş bunu almış ) negatif çıktı tabiki. Çok üzüldüm.. Ama içimde bi umudum var hâlâ.. Sizce regl tarihine bu kadar yakın test yapıp negatif görmüşken , pozitife dönebilir mi , ihtimal var mı ??