35+6 dayım bende ve cidden uyuyorum ama nasıl uyuyorum :)) ne tarafa dönsem rahat edemiyorum sık sık tuvalete cikiyorum. Son zamanlar gerçekten çok zormuş. Çok çabuk yoruluyorum evde bı iş yaparken hemen nefes nefese kalıp oturuyorum. Şükür ki herşey yolunda günleri sayıyoruz artık zaman geçtikce insanın heyecanı da artıyor. İnsaAllah herşey gönlümüze göre olur